W czwartkowy poranek pojechaliśmy na Festiwal Piosenki Maryjnej i Patriotycznej w Łańcucie. Festiwal rozpoczął się uroczystą Mszą Świętą w kościele parafialnym świętego Stanisława Biskupa i Męczennika w Łańcucie. Po zakończeniu Mszy Świętej poszliśmy wraz z wolontariuszami do Zamku, gdzie w Sali Balowej rozpoczęło się uroczyste powitanie gości. Po przywitaniu wszystkich gości rozpoczął się spektakl o błogosławionej siostrze Małgorzacie w wykonaniu młodzieży. Po spektaklu rozpoczął się przegląd piosenek w wykonaniu uczestników z poszczególnych ośrodków. Podczas przeglądu piosenek była przerwa na kawę, herbatę oraz słodki poczęstunek. Nasza grupa zaprezentowała się również fantastycznie, za co została nagrodzona gromkimi brawami i obdarowana drobnymi upominkami. Po zakończeniu występów spotkaliśmy się z panią przewodnik, która oprowadzała nas po zamku i udzieliła nam szczegółowych informacji o tym miejscu. Po zwiedzeniu zamku udaliśmy się do restauracji zamkowej, gdzie czekał na nas ciepły posiłek oraz pyszny deser. Gdy zjedliśmy obiad i deser to zaczęliśmy szykować się do wyjazdu. Do domu wróciliśmy w znakomitych nastrojach i szampańskich humorach.